Sedmica srca: Poklanjamo 50 besplatnih EKG snimanja

27/09/2021

svjetski dan srca be well

Povodom Svjetskog dana srca, Klinika Be Well, u okviru kardiološke ambulante, organizuje od 27. septembra do 1. oktobra akciju „Poslušaj svoje srce“ tokom koje će biti podijeljeno 50 besplatnih EKG snimanja.

Kako do besplatnog EKG snimanja?

Petnaest EKG snimanja biće podijeljeno putem Be Well društvenih mreža, a kako biste učestvovali u akciji „Poslušaj svoje srce“ i osvojili besplatno EKG snimanje sve što je potrebno je da nam se javite u privatne poruke putem Facebook-a ili Instagram-a do 1. oktobra, kada ćemo nasumično odabrati dobitnike i obavijestiti vas putem naših društvenih mreža.

Svjetski dan srca

Svjetska kardiološka federacija od 2000. godine obilježava 29. septembar kao Svjetski dan srca u cilju informisanja ljudi širom svijeta o bolestima srca i moždanom udaru kao vodećim uzrocima smrti u svijetu.

Kardiovaskularne bolesti najčešći su uzrok smrti u svijetu i trentno 520 miliona ljudi žive sa kardiovaskularnim bolestima. Od kardiovaskularnih oboljenja umire skoro svaka druga osoba u zemljama tzv. zapadne civilizacije, a u Evropi godišnje umire oko 4 miliona ljudi odnosno 45% svih umrlih.

Većina kardiovaskularnih bolesti mogu se spriječiti izbjegavanjem faktora rizika kao što su: pušenje, visok krvni pritisak, nepravilna prehrana, pretilost, manjak tjelesne aktivnosti, konzumacija alkohola.

Kardiovaskularne bolesti i COVID-19

Pandemija COVID-19 posebno je teška za kardiovaskularne bolesnike koji su izloženi većem riziku od težih oblika bolesti. U vrijeme bolesti COVID-19, osobe oboljele od kardiovaskularnih bolesti suočene su s dvostrukim rizikom. Osim što imaju veći rizik od razvoja težeg oblika bolesti COVID-19, zbog straha od moguće infekcije ne koriste redovno potrebnu medicinsku njegu.

Poslušaj svoje srce!

Budi dobro.