Intervju sa dr Suzanom Tadić, specijalistom interne medicine

27/04/2022
Dr Suzana Tadić dobro je poznato lice u timu doktora klinike Be Well. Pored ambulante interne medicine, dr Tadić ordinira i u okviru lipidne ambulante i post-covid ambulante. U nastavku pročitajte zašto je izabrala oblast interne medicine za svoj životni poziv, te kako pacijenti sa post-Covid-19 sindromom treba da se liječe. Doktorica je u razgovoru, takođe, ukazala na ozbiljnost poremećaja metabolizma lipida i na značaj preventivnih pregleda.

Ko je Suzana Tadić, pored toga što Vas znamo kao specijalistu interne medicine u klinici Be Well?

Suzana Tadić je neko ko je podsvjesno izabrao medicinu kako bi dao svoj mali doprinos društvu. Trudim se biti dobar čovjek, kako bih bila dobar ljekar, jer jedno bez drugog za mene ne postoji.

Zašto ste izabrali baš internu medicinu kao Vaše polje rada, šta je to što Vas u ovoj oblasti najviše privlači?

Polje interne medicine u medicini je veoma široka oblast, a sloboda je još jedan moj životni moto, tako da mi interna medicina pruža širinu i slobodu u radu.

Zbog kojih oboljenja se pacijenti najčešće javljaju internistima?

Oboljenja u internoj medicini veoma često su psihosomatske prirode, tako da je lepeza bolesti raznolika.

U okviru klinike Be Well nalazi se i lipidna ambulanta u kojoj takođe ordinirate. Šta zapravo predstavlja procjena lipidnog statusa pacijenta i koji su to najvažniji uzroci poremećaja metabolizma lipida?

Poremećaju metabolizma lipida u našoj kulturi življenja pacijenti ne posvećuju zasluženu pažnju, ali poremećaj lipidnog statusa je veoma ozbiljan poremećaj i prediktor je drugih mnogo ozbiljnijih oboljenja, kao što je infarkt miokarda i sl.

Sa post-Covid-19 sindromom suočili su se mnogi nakon povlačenja simptoma infekcije virusom korona. Kako ovaj sindrom utiče na pacijente i šta savjetujete za vraćanje organizma u dobro funkcionisanje?

Simptomi i znaci su razni. Kako sami pacijenti, tako smo i mi ljekari u nedoumici šta činiti, jer nam je ova bolest nepoznata. Uglavnom liječimo posljedice koje su nastale i savjetujemo jačanje imuniteta kako bi se pacijent što prije oporavio i vratio svojoj svakodnevici.

Specijalističke preglede kod dr Tadić, u ambulanti interne medicine, post-covid ili lipidnoj ambulanti, možete zakazati na brojeve telefona 051 965 256 ili 066 33 44 55, na email adresu [email protected] ili putem www.klinikabewell.com.

Budi dobro! 🍀